-Dupa ce primiti comanda aveti la dispozitie 14 zile calendaristice pentru a va decide ca doriti sa returnati comanda indiferent de motiv. Dupa ce completati formularul veti primi pe mail instructiunile pentru pasii de urmat, alaturi de adresa catre care sa expediati coletul. Responsabilitatea predarii coletului catre un curier si plata transportului trebuiesc realizate de catre Dvs. Dupa ce ajunge coletul la depozitul nostru colegii nostrii confirma pe mail primirea returului. Daca ai primit un produs cu defecte / deteriorari, atunci costul transportului de retur este suportat de noi. Daca aveti intrebari ne gasiti pe contact@gardenexpert.ro sau gardencenter_biota@yahoo.com.

RECLAMATIE

In primul rand produsul cu problema nu trebuie aruncat. Pe durata procesului de rezolvare a reclamatiei produsul trebuie sa fie pastrat de Dvs. Ulterior va transmitem daca este nevoie sa returnati sau nu produsul. Completati formularul de reclamatie.. In procesul de completare al formularului de reclamatie vi se va solicita sa atasati poze cu produsul care prezinta defecte. Va rugam sa faceti cat mai multe poze despre produse si sa va asigurati ca imaginie sunt clare. Solicitarea va fi analizata de catre Departamentul de Reclamatii. In 3 zile lucratoare vom reveni prin e-mail si vom oferi o solutie reclamatiei. Va vom spune daca vom rambursa banii sau vom trimite un nou produs.

CLICK AICI PENTRU FORMULARUL DE RECLAMATII


RETUR

Va puteti decide sa returnati comanda in 14 zile lucratoare de la primirea ei prin completarea formuarului de retur. Va vom transmite instructiunile returului pe e-mail. Costul transportului de retur este suportat de noi in cazul in care ati comletat formuarul de reclamatie si la solutionare ati fost instiintat ca suntem de acord cu acest lucru. Banii vor fi rambursati in contul mentionat in cel mult 14 zile lucratoare de la receptionarea returului la depozitul nostru.

Avand in vedere ca volumul si gama plantelor comercializate de noi este foarte mare in  cazul in care planta primita va avea o culoare diferita in perioada de inflorire decat cea comandata, ne obligam sa schimbam planta respectiva. Pentru a putea procesa schimbul, clientul se obliga sa organizeze si sa faca returul produsului indiferent de perioada trecuta de la data primirii comenzii. Dupa ce este receptionata de noi returul, veti primi noua planta cu mentiunea ca costurile de livrare al noului produs si returul celui vechi va fi suportat de catre noi.

CLICK AICI PENTRU FORMULARUL DE RETUR


CITITI INAINTE SA PROCESATI UN RETUR

Produsele nu trebuie sa fie deteriorate. Produsele trebuie sa fie atent impachetate, ideal in cutia in acre au fost trimise entru a evita posibile deteriorari in timpul transportului. Gardenexpert nu acopera transportul de retur al produselor. Va rugam sa nu returnati coletul fara sa fi platit transportul, deoarece nu-l vom putea accepta!

ADRESA DE LIVRARE

Adresa de livrare il veti primi pe e-mail dupa ce completati formularul online.